دوستان عزیز هرگونه سوالی داشتین از طریق پیامک یا تلگرام به شماره 09226071673 با ما ارتباط برقرار کنید. تماس فقط از ساعت ۶ الی ۹ شب امکان پذیر هست.
نحوه ی ثبت سفارش به چه شکلیه؟
دو راه برای ثبت سفارش هست که میتونید اقدام کنید و خریدتون رو انجام بدین. سایت ، تلگرام و پیج اینستاگرام ما که برای پرداخت هم میتونید از روش های کارت به کارت و درگاه پرداخت اینترنتی پرداختتون رو انجام بدین.
ارسال سفارش ها به چه صورته؟
برای اطلاع کامل و دقیق از ارسال سفارش ها وارد بخش (نحوه ی ارسال سفارش ها) بشید.
چرا پرداخت در محل نداریم؟
اکثر محصولات به دلیل اینکه سفارشی تولید میشن امکان پرداخت در محل وجود نداره و دلیل دیگش هم بدقولی پست برای پرداخت در محل های خارج از تهرانه که خیلی دیر به دیر و با کلی سختی تسویه هارو انجام میده.
اگر بخوام سفارشم همون روز یا زودتر به دستم برسه باید چیکار کنم(تولد، مناسبت، هدیه و….)؟
برای موارد این چنینی میتونید قبل از ثبت سفارش با پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا بهتون اطلاع بدیم که امکانش هست سفارشتون همون روز به دستتون برسه یا خیر. البته البته ما همه ی تلاشمون رو میکنیم که همون روز به دستتون برسه و روز قشنگی رو برای عزیزتون بسازید.
چرا مدت زمان آماده سازی سفارش ها بین 4 تا 7 روز کاریه؟
اکثر محصولاتمون به صورت سفارشی تولید میشن و بعد از ثبت سفارش میرن برای مراحل آماده سازی. بعد از اون هم 3 تا 4 روز زمان میبره تا پست سفارشتون رو تحویل بده. البته اکثر سفارشات فردای روزی که ثبت سفارش انجام میشه ارسال میشن و در کمترین زمان ممکن و صد البته با عشق به دستتون میرسن.
برای انتخاب لباس چطور سایزم رو مشخص کنم؟
برای مشخص کردن سایزتون حتما از جدول راهنمای سایز استفاده کنید و به سایزی که معمولا میپوشید استفاد نکنید، چون الگوی لباس ها و در نتیجه اندازه اون ها ممکنه باهم متفاوت باشه . یکی از لباس های خودتون رو روی زمین پهن کنید و طبق جدول عرض زیر بغل و ارتفاع لباستون رو اندازه بگیرید و بعد از مقایسه با اندازه های جدول سایزتون رو انتخاب کنید.
آیا امکان تعویض محصول بابت نقص وجود داره؟
کلیه محصولات قبل از ارسال توسط مسئول بخش ارسالی کنترل میشن و اگه موردی پیش اومد که اشتباه یا نقص محصول از سمت ما بوده باشه براتون به صورت کامل رایگان تعویض میشه و پرداخت هزینه ارسال هم به عهده فروشگاه است.
نحوه ی گرفتن کد رهگیری پستی به چه شکلی هست؟
کد رهگیری پستی بعد از تحویل بسته به پست به شماره موبایل ثبت شده شما روی سایت پیامک میشن و با وارد کردنش داخل سایت پست از وضعیت سفارشتون آگاه بشید.
آیا تخفیف هم داریم؟
تخفیف های ما مناسبتی هستش و در روزهای خاصی مثل تولد نموشاپ ، بلک فرایدی ، یلدا و عید نوروز اعمال میشه که داخل سایت، اینستاگرام و تلگراممون اعلام میکنیم و میتونید از کد تخفیف استفاده کنید.
آیا امکان مرجوع کردن سفارش وجود داره؟
برای اطلاع کامل در مورد مرجوع کردن کالا وارد بخش (شرایط بازگشت کالا) بشید.
پیشنهاد:
برای خرید سریع تر و پرداخت راحتتر در درگاه بانکی پیشنهاد میکنیم فیلترشکنتون رو خاموش کنید.
سوال دیگه ای دارین؟
با پیشتیبانی ما داخل تلگرام در ارتباط باشید که با عشق در خدمتتون هستیم. (09226071673)